„ViGuide“ programa

Paslaugų programa prekybos partneriams

Nuotoliniu būdu stebėkite visas klientų sistemas iš bet kurios vietos. „ViGuide“, kaip centrinis valdymo įrankis, yra svarbi Jūsų įrankių rinkinio dalis.

Nuotolinis stebėjimas
Neatidėliotini veiksmai
Interneto programa arba programėlė
Žemėlapio rodinys, padedantis planuoti maršrutą


„ViGuide“ patogiai ir greitai sujungia Jus su klientais.

Stebėkite savo internetinius įrenginius nuotoliniu būdu ir spręskite iškilusias problemas iškart, kai tik jos atsiranda. Kaip interneto programa ir mobilioji programėlė „ViGuide“ yra pasiekiama bet kur, bet kuriuo metu ir daugumoje įrenginių, nereikalaujant atnaujinimų.

Ji leidžia efektyviau atlikti daugybę svarbių užduočių, išplėsti klientų aptarnavimo paslaugų portfelį ir padidinti klientų pasitenkinimą. Viskas, ko Jums reikia, tai šildymo sistema su prijungta tinklų sąsaja („Vitoconnect“ arba naująja elektronine platforma) ir klientas, kuris naudojasi „ViCare“ išmaniojo telefono programėle.

Jūsų klientai gali būti ramūs, kad visada nuotoliniu būdu stebite jų įrenginį, užtikrinate, kad jis veiktų nepriekaištingai, ir galite greitai pašalinti bet kokias problemas, o kai kuriais atvejais net prieš joms atsirandant.

Veikia nuotoliniu būdu ir vietoje. Veikia daugelyje mobiliųjų įrenginių. Veikia visais naudojimo atvejais. Programinė įranga, kuri auga kartu su Jūsų verslu.

Visa tai paverčia „ViGuide“ Jūsų internetinių paslaugų įrankiu numeris vienas!

Vaizdo įrašas: „Viessmann“ skaitmeninė ekosistema partneriams

„ViGuide“ – „Viessmann“ skaitmeninė ekosistema

Paketai

„ViGuide“ į Jūsų rankas perduoda duomenų galią, kad galėtumėte padaryti daugiau su mažesnėmis sąnaudomis. Naujieji paketai „Plus“ ir „Pro“ išplečia Jūsų galimybes ir neapsiriboja tik pagrindine stebėsena, valdymu ir gedimų diagnostika.

Apsilankykite viguide.viessmann.com, kur rasite visą galimų funkcijų sąrašą

Nemokamas visų prijungtų šildymo sistemų paleidimas, dalių keitimas, nuotolinis stebėjimas ir pagrindinis valdymas.

Šis vienkartinis paketas suteikia duomenimis paremtų įžvalgų, kurios padeda greitai diagnozuoti ir šalinti iškilusias problemas tiek nuotoliniu būdu, tiek vietoje.

Kasmetinis išsamus techninės priežiūros paketas, padedantis nustatyti problemas prieš joms atsirandant ir suteikiantis patarimų, kaip optimizuoti sistemos veikimą.

Prietaisų skydelis ir nuotolinis stebėjimas

  • Dabar visada galėsite matyti diegimo eigą pas klientus. „ViGuide“ Jums parodys, kas veikia tinkamai ir kuriose sistemose yra gedimų, kuriuos reikia pašalinti. Spustelėkite šildymo sistemą, kad ją pasirinktumėte ir pamatytumėte visą svarbią informaciją apie klientą ir sistemą.
  • Administravimo srityje galite pridėti ir pašalinti montuotojus bei tvarkyti savo paskyros nustatymus.
  • Programėlių perjungiklis leidžia greitai pereiti prie dažniausiai naudojamų „Viessmann“ programėlių, pavyzdžiui, internetinės užsakymų sistemos „PartnerShop“, atsarginių dalių programėlės arba „ViBooks“, kurioje rasite montavimo vadovus ir kitus gaminių dokumentus.
  • Naudodamiesi „ViGuide“ Jūs ir Jūsų darbuotojai galės naudotis visu „Viessmann“ mokymo turiniu ir internetinės mokymosi erdvės platformos kursais.
  • Lengvai rasite visą svarbią sistemos informaciją. Tai yra: kliento vardas, pavardė ir kontaktiniai duomenys, šildymo sistemos tipas ir modelis, veikimo būsena, serijos numeris ir tinklų sąsajos numeris. Visa ši informacija yra po ranka.
  • Be to, „ViGuide“ praneša ir kitą informaciją, pavyzdžiui, degiklio būseną, veikimo laiką, paleidimų skaičių, lauko temperatūrą, katilo vandens temperatūrą ir „WiFi“ signalo stiprumą.
  • Kiek tai įmanoma sistemai, „ViGuide“ taip pat nustato dujų ir elektros energijos vartojimą bei saulės šilumos duomenis.
  • Naudodamiesi „ViGuide“ galite nuotoliniu būdu keisti įvairius kliento šildymo sistemos nustatymus:
  • Atskirus šildymo kontūrus (pvz., šildymo kreivės parametrus), nustatytas karšto vandens temperatūras ir šildymo grafikus pagal dieną ir laiką.
  • Norėdami išspręsti ryšio problemas su bet kokio tipo tinklų sąsaja (pvz., „Opto“, „OpenTherm“ arba „Viessmann“ šildymo sistemomis su naująja elektronine platforma), iš naujo paleiskite tinklų sąsają.
  • Jei Jūsų kliento ilgesnį laiką nebus namuose, galite perjungti sistemą į atostogų programą, kad ji veiktų trumpiau.
  • Peržiūrėkite išsamią informaciją apie kiekvieną gedimą ir atverkite priežasties aprašymą bei „Viessmann“ rekomenduojamus veiksmus.
  • Peržiūrėkite sistemos įvykių istoriją su išsamia informacija apie tai, kas ir kada atliko pakeitimus.
  • Tiesioginė nuoroda į atsarginių dalių (ET) programėlę leidžia užsakyti tikslias dalis, kurių reikia darbui atlikti.
  • Be to, „Viessmann“ palengvina Jūsų klientams atlikti techninės priežiūros darbus ir išvengti problemų, kol jos dar neiškilo. Užsisakykite techninei priežiūrai atlikti reikalingas dalis vos vienu spustelėjimu. Jūsų užsakyme yra visos dalys, kurių reikia konkrečiai šildymo sistemai – nereikia ilgai ieškoti dalių, rizikuojant pamiršti gyvybiškai svarbų komponentą.

Ar rūpinatės keliais klientais, išsidėsčiusiais didesniame plote? Norite turėti geografinę visų savo teritorijoje esančių sistemų apžvalgą? Žemėlapio vaizdas padeda planuoti efektyviausius maršrutus tarp klientų. Norėdami gauti daugiau informacijos apie sistemą ir peržiūrėti jos būseną, tiesiog spustelėkite ją žemėlapyje.

Dabar su „Viessmann“ technine tarnyba (TD) galite susisiekti ir gauti pagalbą dar greičiau ir paprasčiau. Tiesiog atidarykite bilietą ir nustatykite laiką, kada technikas Jums perskambins, arba laukite pagalbos eilėje. Visada būsite informuoti apie esamą laukimo laiką. Greičiau gausite reikiamus atsakymus, kad greičiau išspręstumėte klientų šildymo problemas.

Mobilioji programėlė

„ViGuide“ mobiliąją programėlę galima naudoti „iOS“ ir „Android“ įrenginiuose. Ji ir toliau leis Jums, kaip partneriams, užsakyti „Viessmann“ šildymo sistemą naudojant naują elektroninę platformą. Tai apima „Vitocal“ šilumos siurblius, „Vitocharge“ akumuliatorines talpyklas, vėdinimo sistemas ir šių įrenginių derinius. Ji taip pat leis Jums atlikti kitas svarbias užduotis:

  • prijungti šildymo sistemą prie interneto
  • paleisti „ViCare“ komponentus
  • atlikti dalių keitimą su vedliu
  • stebėti visas įjungtas sistemas

Vaizdo įrašas: „ViGuide mobile“ naudojimas

„ViGuide“ – svarbiausias Jūsų rinkinio įrankis

Išmaniųjų namų komponentai

Savo kliento šildymo sistemą prijungėte prie interneto naudodami „Vitoconnect Gateway“ arba naują „Viessmann“ katilą su „Viessmann One Base“ elektronine platforma. Jūsų klientas naudoja „ViCare“ savo šildymui ir karšto vandens ruošimui valdyti ir nori, kad Jūs, kaip jo specialistas, stebėtumėte juos nuotoliniu būdu naudodami „ViGuide“. Ką daryti toliau? Naudodami „Viessmann“ išmaniąją klimato sistemą, kurią sudaro klimato jutiklis ir eTRV, namų savininkai gali reguliuoti temperatūrą atskirose patalpose, kuriose sumontuoti komponentai. Naudodamiesi „ViGuide“ galite padėti jiems atlikti patalpų nustatymus ir paleisti prietaisus.

Vaizdo įrašas: skaitmeninės paslaugos

„Viessmann Digital Services“ viceprezidentas Manuel Wohlfarth pristato naudojimo atvejus, duomenimis paremtas techninės priežiūros funkcijas ir nuotolinės techninės priežiūros galimybes.

Sistemos reikalavimai

Internetas

  • Interneto ryšys
  • Žiniatinklio naršyklė (rekomenduojame „Chrome“, „Safari“ arba „Firefox“)
  • IE nepalaikoma

Mobilusis

  • Išmanieji telefonai arba planšetiniai kompiuteriai su „iOS“ 14.0 ir naujesne versija
  • Išmanusis telefonas arba planšetinis kompiuteris su „Android“ v5.0 ir naujesne versija (atsarginės dalies pakeitimui 7.0 ir naujesnė versija)