Prieinamumo deklaracija

Galioja nuo: 2025 m. birželio 28 d.
Paskutinis atnaujinimas: 2025 m. birželio 28 d.

1. Įvadas ir bendra informacija apie paslaugų teikėją

Šis prieinamumo pareiškimas taikomas toliau nurodytoms "Viessmann Holding International GmbH" interneto svetainėms ir su jomis susijusioms naršyklinėms mobiliosioms programėlėms (interneto programėlėms), per kurias vartotojams teikiamos šios elektroninės prekybos paslaugos: (toliau - skaitmeninė paslauga):

  • "Viessmann" produktų informacijos puslapiuose, kurių URL: www.viessmann.lt; pateikiama informacija apie "Viessmann" produktų ir paslaugų pasaulį

Paslaugų teikėjas:

Viessmann UAB
Geležinio Vilko g. 6b 
03150 Vilnius
Tel: +370 5236 4333
El. paštas: info@viessmann.lt

Daugiau informacijos vartotojams galima rasti pirmiau nurodytu URL adresu esančiuose paslaugų pasiūlymuose ir Bendrosiose sąlygose, pvz.

2. Bendrasis paslaugos aprašymas

1 skyriuje minėta skaitmeninė paslauga leidžia jums

  • prašyti pateikti pasiūlymą naudodami formą. Ją jums parengs vienas iš "Viessmann" montuotojų partnerių, galinčių suteikti jūsų poreikius atitinkančias paslaugas. Šio proceso metu jūsų bus paprašyta atsakyti į įvairius klausimus, priklausomai nuo užklausos tipo, pavyzdžiui, apie esamą šildymo sistemą ir planuojamą projektą. Tada gausite iš mūsų laiškus, kuriuose patvirtinsime jūsų duomenis ir pateiksime informaciją apie kitus proceso etapus.
  • naudodamiesi gaminių konfigūratoriumi, nustatysite "Viessmann" gaminio ar sistemos pasiūlymą, naudodamiesi kelių etapų klausimų forma, ir paprašysite trumpos konsultacijos bei nukreipimo pas montuotoją partnerį, naudodamiesi šia forma. Formoje prašome nurodyti savo adresą, kad galėtume nukreipti Jus pas "Viessmann" montuotojo partnerį Jūsų vietovėje konsultacijai.

3. Teisinis pagrindas / įstatyminiai reikalavimai

Ši deklaracija grindžiama "2019 m. balandžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva (ES) 2019/882 dėl gaminių ir paslaugų prieinamumo reikalavimų" (toliau - Europos prieinamumo aktas arba EAA), taip pat atitinkamais nacionaliniais įgyvendinimo įstatymais (toliau kartu - Prieinamumo įstatymai).

Teisiniai reikalavimai kyla iš Prieinamumo įstatymų, visų pirma iš EAA 4 ir 13 straipsnių ir jo I bei V priedų, taip pat atitinkamų nacionalinių įgyvendinimo įstatymų. Tai reiškia, kad:

  1. informacijos apie paslaugos veikimą, o kai teikiant paslaugą naudojami produktai, - informacijos apie jų ryšį su šiais produktais, taip pat jų prieinamumo charakteristikas ir sąveiką su pagalbiniais prietaisais ir įrenginiais pateikimas turi atitikti šiuos reikalavimus:
    • informacija pateikiama daugiau nei vienu jutiminiu kanalu ir yra suprantama bei suvokiama,
    • informacinis turinys pateikiamas teksto formatais, kuriuos galima naudoti kuriant alternatyvius pagalbinius formatus, naudotojams pateikiamus skirtingais būdais ir daugiau nei vienu jutiminiu kanalu,
    • informacija pateikiama tinkamo dydžio ir tinkamos formos šriftais, atsižvelgiant į numanomas naudojimo sąlygas ir naudojant pakankamą kontrastą bei reguliuojamus tarpus tarp raidžių, eilučių ir pastraipų,
    • būtų siūlomas alternatyvus turinio rodymas, jei yra ne tekstinio turinio elementų, ir
    • elektroninė informacija, reikalinga teikiant paslaugą, bus pateikiama nuosekliai ir tinkamai, kad ji būtų suvokiama, veikianti, suprantama ir patikima.
  2. interneto svetainės, įskaitant susijusias internetines taikomąsias programas, ir mobiliaisiais įrenginiais grindžiamos paslaugos, įskaitant mobiliąsias taikomąsias programas, turi būti prieinamos nuosekliai ir tinkamai, užtikrinant, kad jos būtų suvokiamos, veikiančios, suprantamos ir patikimos;
  3. jei įmanoma, pagalbos tarnybos (pagalbos tarnybos, skambučių centrai, techninė pagalba, retransliavimo paslaugos ir mokymo tarnybos) turi teikti informaciją apie paslaugos prieinamumą ir jos suderinamumą su pagalbinėmis technologijomis prieinamomis komunikacijos priemonėmis;
  4. informacija apie parduodamų produktų ir teikiamų paslaugų prieinamumą turi būti pateikiama, kai šią informaciją teikia atsakingas ekonominės veiklos vykdytojas;
  5. identifikavimo, saugumo ir mokėjimo funkcijų prieinamumas turi būti užtikrintas, kai jos teikiamos kaip paslaugos, o ne produkto dalis, užtikrinant, kad jos būtų suvokiamos, veikiančios, suprantamos ir patikimos;
  6. identifikavimo metodai, elektroniniai parašai ir mokėjimo paslaugos turi būti teikiami tokie, kad juos būtų galima suvokti, jais būtų galima naudotis, jie būtų suprantami ir patikimi.

4. Atitikties teisiniams reikalavimams būklė

Techniniai reikalavimai, kad pasiūlymas būtų prieinamas, kaip apibrėžta EAA, grindžiami Žiniatinklio turinio prieinamumo gairių (WCAG) 2.2 versijos specifikacijomis. Siekdami užtikrinti, kad mūsų skaitmeninis pasiūlymas būtų prieinamas visiems, jį sukūrėme taip:

Skaitmeninio pasiūlymo turinį galima pasiekti įvairiais būdais, taip užtikrinant, kad mūsų produktais ir paslaugomis galėtų naudotis ir naudotųsi fizinių, jutiminių ar kognityvinių sutrikimų turintys naudotojai. Mūsų įdiegti šie veikimo būdai:

  • Keli jutiminiai kanalai: Vaizdiniam turiniui teikiame teksto alternatyvas.
  • Kelios sąveikos galimybės: Mūsų svetaine galima naudotis ir neturint smulkiosios motorikos įgūdžių.
  • Apsauga nuo dirgiklių / kontrastų naudojimas: mūsų svetainėje nenaudojami sudėtingi sąveikos efektai.
  • Paprastas mūsų turinio pateikimas: Jei įmanoma, savo produktams ir paslaugoms aprašyti naudojame lengvai suprantamus tekstus. Techniniai terminai atitinkamose vietose paaiškinami praktiškai ir suprantamai, kad net specialių išankstinių žinių neturintys naudotojai galėtų suprasti pateikiamas aplinkybes.

Šiose svetainėse nenaudojame identifikavimo, autentiškumo nustatymo, saugumo ar mokėjimo funkcijų.

Nuolat stengiamės nustatyti ir pašalinti galimas kliūtis.

5. Grįžtamasis ryšys ir kontaktai

Jei pastebėjote kokių nors kliūčių mūsų skaitmeninėse paslaugose arba jums reikia pagalbos, susisiekite su mumis šiuo adresu:

Viessmann UAB
Geležinio Vilko g. 6b 
03150 Vilnius

El. paštas: accessibility@viessmann-climatesolutions.com