Gelebte Markenwerte

1966 wurden die Viessmann Unternehmensgrundsätze erstmals formuliert. Sie waren und sind wichtige Leitlinien für unseren Erfolg. Um die Unternehmenskultur auf die disruptiven Umfeldveränderungen auszurichten, die mit der Digitalisierung einhergehen, wurde der Wertekodex in 2016 neu ausgerichtet. Erklärtes Ziel ist es, Kreativität und Eigenverantwortung im Unternehmen zu stärken und damit die Innovationskraft sowie die schnelle Umsetzung guter Ideen zu fördern.

Die Werte sind Richtschnur für unser tägliches Handeln.


Prekės ženklo vertė

Jau nuo 1966 m. turime įmonės principų pavidalu suformuotas vertybes, kurios ir šiandien, atidžiai pritaikius, dar yra mūsų įvaizdžio etalonas. Jos apibūdina mūsų prekės ženklo asmenybės profilį. Tiksliau jos aprašo dvasią, atmosferą ir manieras, kurios kuria mūsų kultūrą ir iš to kylančius konkrečius veiklos rezultatus.

Gemeinsam

Bendrai

Mes partneriškai ir sąžiningai bendradarbiaujame su savo klientais, turėdami abipusės sėkmės tikslą. Mūsų darbuotojams siūlome geras tobulėjimo galimybes.

Verantwortlich

Atsakingumas

Mes įsipareigojame būti ekonomiškai, ekologiškai ir socialiai atsakingi. Mūsų tikslas yra klimato apsauga ir gamtos turtų išlaikymas.

Innovativ

Inovatyvumas

Mes esame savo srities technologinio impulso kūrėjas ir toliau ateityje nustatysime technologinę pažangą.